مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-26پزشكي

عبور تدریجی کرمانشاه از پیک پنجم کرونا/ 266 بیمار جدید بستری شدند


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه آمار کرونایی استان روبه کاهش است، گفت: این کاهش فعلا تدریجی است و زیاد به چشم نمی آید.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 238 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری و 554 نفر هم با تزریق رمدسیویر بستری موقت هستند.

وی تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه را 219 مورد اعلام کرد و افزود: 40 بیمار با حال وخیم با لوله گذاری تنفسی به زندگی ادامه می دهند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بیماران بستری جدید طی 24 ساعت گذشته را 266 مورد اعلام کرد و افزود: در مدت مذکور 249 بیمار پس ازبهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه آمار کرونایی استان روبه کاهش است، خاطرنشان کرد: این کاهش فعلا تدریجی است و زیاد به چشم نمی آید به طوریکه طی شبانه روز گذشته 72 بیمار مثبت بستری و 94 بیماری سرپایی شناسایی شده است.

محمدی با اشاره به جانباختن هشت نفر از هم استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به 2 هزار و 492 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور تدریجی کرمانشاه از پیک پنجم کرونا/ 266 بیمار جدید بستری شدند

عبور تدریجی کرمانشاه از پیک پنجم کرونا/ 266 بیمار جدید بستری شدند