مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-26دانش

اختصاص بودجه تعمیر و تجهیزات به دانشگاهها/ امکانات رفاهی بازسازی می شود


وزیر علوم از رایزنی با سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: قرار شده تا 6 ماه مبالغی در ردیف بودجه و تجهیزات، در اختیار دانشگاه ها قرار گیرد تا برای بازسازی امکانات رفاهی هزینه شود.

- ، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در دوازدهمین نشست سراسری معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها مراکز آموزش عالی مؤسسه های پژوهشی و پارک های علم و فناوری که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، اربعین حسینی را تسلیت گفت و هفته دفاع مقدس گرامی داشت.

وی خطاب به رؤسای دانشگاه ها و معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، که دراین نشست شرکت کرده بودند، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و افزود: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا شما بزرگواران بستر را برای حضوری شدن دانشگاه ها آماده کنید.

وزیر علوم از آنان درخواست کرد تا برای بازسازی، خوابگاه ها، سلف سرویس ها و امکان ورزشی اقدام کنند و اگر نیاز به تعمیرات بود اقدامات لازم را صورت دهند.

وی همچنین از رؤسای دانشگاه ها درخواست کرد: از مدیران بودجه و تشکیلات دانشگاه خود بخواهند به سازمان مدیریت و برنامه ریزی مراجعه کنند چرا که هماهنگ شده تا 6 ماه مبالغی در ردیف بودجه و تجهیزات، در اختیار دانشگاه ها قرار گیرد تا دانشگاه ها برای بازسازی و تعمیر امکانات رفاهی به کار گیرند تا اگر دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه تعمیر و تجهیزات به دانشگاهها/ امکانات رفاهی بازسازی می شود

اختصاص بودجه تعمیر و تجهیزات به دانشگاهها/ امکانات رفاهی بازسازی می شود