مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-26ورزشي

مصر نخستین حریف ایران برای کسب جایگاه نهم تا شانزدهم


مرحله گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان با مشخص شدن جایگاه 16 تیم حاضر در چهار گروه مقدماتی به پایان رسید و برنامه مرحله دوم مسابقات اعلام شد.

- وبه نقل از فدراسیون والیبال، آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان روز گذشته (شنبه) با برگزاری هشت دیدار به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان پیگیری شد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی خود در این مرحله با نتیجه سه بر صفر مراکش را شکست داد و به اولین برد خود در این رقابت ها رسید.

رتبه بندی 16 تیم حاضر در چهار گروه مقدماتی در پایان مرحله گروهی به این شرح است: گروه A: ایتالیا، جمهوری چک، تایلند، مصر گروه B: لهستان، بلغارستان، کوبا، بحرین گروه C: بلژیک، آرژانتین، ایران، مراکش گروه D: روسیه، برزیل، کانادا، کامرون تیم های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی جوانان جهان امروز (یکشنبه) استراحت دارند و ادامه مسابقات از فردا (دوشنبه) پیگیری خواهد.

در مرحله دوم مسابقات در سه روز (دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود)، تیم های اول و دوم چهار گروه مقدماتی در دو گروه E و F برای رتبه های اول تا هشتم به مصاف هم می روند و تیم های سوم و چهارم گروه ها مقدماتی، در دو گروه G و H برای جایگاه نهم تا شانزدهم با هم دیدار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر نخستین حریف ایران برای کسب جایگاه نهم تا شانزدهم

مصر نخستین حریف ایران برای کسب جایگاه نهم تا شانزدهم