مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-26اجتماعي

اعزام 293 زائر اربعین حسینی از کهگیلویه و بویراحمد به کربلای معلی


مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 293 زائر اربعین حسینی از کهگیلویه و بویراحمد به کربلای معلی اعزام می شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 293 زائر اربعین حسینی از کهگیلویه و بویراحمد به کربلای معلی اعزام می شوند.

محسن قوامی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: سهمیه زائر اربعین امسال کهگیلویه و بویراحمد 293 نفر است که این سهمیه از سهمیه هفت استان دیگر کشور از جمله کردستان، ایلام، کاشان بیشتر است.

وی با بیان اینکه برای همه این زوار گذرنامه و ویزا تهیه و تحویل آنان داده شده است، اظهار کرد: حدود 15 شبانه روز در حال ساماندهی زائران هستیم و مشکلی برای اعزام زوار اربعین وجود ندارد.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سازمان حج و زیارت با تشکیل یک سامانه، زائرانی که تمایل برای اعزام به عتبات را داشته باشند ثبت نام کرده و برای آنان ویزا تهیه می کند.

قوامی نژاد با بیان اینکه کشور عراق زیر ساخت مناسبی در حوزه ناوگان هوایی ندارد و پروازها به موقع انجام نمی شود، ادامه داد: برای اعزام 60 هزار زائر ایرانی به بیش از 15 هزار پرواز نیاز است.

وی به موضوع واکسیناسیون زوار نیز اشاره کرد و ادامه داد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همه زائران اربعین در کهگیلویه و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 293 زائر اربعین حسینی از کهگیلویه و بویراحمد به کربلای معلی

اعزام 293 زائر اربعین حسینی از کهگیلویه و بویراحمد به کربلای معلی