مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-26سياسي

جشنواره میراث ناملموس باید به یک فرهنگ در گیلان تبدیل شود


مدیر کل ارشاد گیلان با تأکید بر اینکه جشنواره میراث ناملموس باید به یک فرهنگ در این استان تبدیل شود، گفت: برای رسیدن به این نقطه نیازمند تداوم برگزاری این جشنواره هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی پیش از ظهر یکشنبه با تسلیت درگذشت آیت الله حسن زاده آملی به نفوذ ایشان در میان جوانان اشاره و اظهار کرد: این نفوذ از شخصیت دریا دلی این عارف وارسته نشأت گرفته است.

وی با بیان اینکه نقطه یک عارف دریا دلی است، افزود: این چهره فرهیخته این ویژگی را دارا بوده و عشق و ارادت جوانان نسبت به این شخصیت دو طرفه بوده است.

مدیر کل ارشاد گیلان به چند سویه بودن شخصیت آیت الله حسن زاده آملی اشاره کرد و ادامه داد: این چهره فرهیخته در اکثر علوم همانند ریاضی، نجوم، فلسفه تخصصی داشته و آثار ایشان مبتنی بر رویکرد عرفانی بوده و قطعاً از دست دادن چنین شخصیت خسران بزرگی است.

وی با بیان اینکه یکی از کاستی ها در حوزه میراث ناملموس غفلت در سال های گذشته است، افزود: علت این غفلت شاید این بوده که همه تصور می کردند میراث ناملموس متعلق به میراث فرهنگی است و ما به دنبال موازی کاری نبودیم.

فاضلی با تأکید بر اینکه برای افزایش کیفیت برگزاری جشنواره میراث ناملموس باید از نبوغ جوانان استفاده کرد، گفت: تلاش شود با رفع کاستی ها کیفیت جشنواره در آینده افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره میراث ناملموس باید به یک فرهنگ در گیلان تبدیل شود

جشنواره میراث ناملموس باید به یک فرهنگ در گیلان تبدیل شود