مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-26بين الملل

روی آوردن جهان عرب به سوریه آغاز مرحله جدید یا طرح آمریکا؟


دیدار وزیر خارجه سوریه با همتای مصری خود در حاشیه نشست­ های مجمع عمومی سازمان ملل برای اولین بار پس از 10 سال اتفاق افتاد.

آیا این آغازی برای مرحله جدیدی است که عنوان آن سوریه بعد از پایداری و ثبات است؟ - دیدار وزیر خارجه سوریه با همتای مصری خود در حاشیه نشست­ های مجمع عمومی سازمان ملل برای اولین بار پس از 10 سال اتفاق افتاد.

آیا این آغازی برای مرحله جدیدی است که عنوان آن "سوریه بعد از پایداری و ثبات" است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین در گزارشی آورده است: دیدار فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه و سامح شکری، وزیر خارجه مصر در نیویورک بیانگر تحولی گسترده تر در برخورد برخی کشورهای عربی با دمشق است.

این دیدار بعد از دیدارهای قبلی مسؤولان سوری با وزرایی از اردن و عربستان صورت گرفت؛ دیداری که از نظر آمریکا ممنوع بود، ممکن نیست اکنون بدون چراغ سبز آمریکا رخ بدهد.

آیا این سرآغازی برای مرحله جدید است؟ هیچ شکی نیست که اراده و خواست سوریه در مقابله با محاصره و تضعیف پیروز شده است.

پایداری و مقابله و بعد پیروزی نتایج و ثمره ­ای هستند که موعد چیدن آن فرا رسیده است هرچند که واشنگتن خواهان سقوط نظام سوریه است اما ثبات دمشق و رهبری آن و حمایت هم پیمانان در به شکست کشاندن تمام نقشه ­های گروه ­های تروریستی با حمایت آمریکا و حمایت مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی آوردن جهان عرب به سوریه آغاز مرحله جدید یا طرح آمریکا؟

روی آوردن جهان عرب به سوریه آغاز مرحله جدید یا طرح آمریکا؟