مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-26سياسي

نظام اسلامی کاخ مستحکم الهی است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه نظام اسلامی کاخ مستحکم الهی و اساس آن خون شهداست، گفت: همه اعضای جامعه در مقابل حفظ این بنا و خون شهدا مسئولیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه نظام اسلامی کاخ مستحکم الهی و اساس آن خون شهداست، گفت: همه اعضای جامعه در مقابل حفظ این بنا و خون شهدا مسئولیم.

سردار سعید کوشکی جهرمی صبح یکشنبه 4 مهرماه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به میزبانی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی، بیان کرد: اربعین، یادآور مظلومیت و اقتدار امام حسین(ع) و خاندان او در پهنه زمان و کرانه عاشوراست.

او همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: دفاع مقدس در مسیر زندگی ما قرار داده شد تا از کسانی یاد کنیم که دلداده امام حسین(ع) بودند و به یقین برسیم که اگر در غربت فرهنگی امروز پرچم شهدا را علم کنیم، بسیاری از مشکلات با تاسی از عملیاتی که شهیدان انجام دادند، مرتفع خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس به ویژگی رفتاری و شخصیتی شهدا پرداخت و گفت: شهدا در شمار انسان های عادی بودند که زندگی را دوست داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اسلامی کاخ مستحکم الهی است

نظام اسلامی کاخ مستحکم الهی است