مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-26اقتصادي

گلایه نانوایان شهرکردی از پایین بودن قیمت نان


رییس اتحادیه نانوایان شهرکرد با بیان اینکه پایین بودن قیمت نان یکی از گلایه های خبازان در این شهرستان است، گفت: از سال 93 هزینه های نانوایان بیش از 70 درصد افزایش داشته است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتحادیه نانوایان شهرکرد با بیان اینکه پایین بودن قیمت نان یکی از گلایه های خبازان در این شهرستان است، گفت: از سال 93 هزینه های نانوایان بیش از 70 درصد افزایش داشته است، اما قیمت نان در این سال ها ناچیز افزایش داشته و نانوایان با مشکلات بسیاری مواجه شده اند.

بهرام قاسمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص گلایه برخی از نانوایان شهرستان شهرکرد در رابطه با کاهش سهمیه آرد خبازی آن ها، اظهار کرد: سهمیه هیچ نانوایی بدون دلیل قطع نشده و یا کاهش پیدا نمی کند.

رییس اتحادیه نانوایان شهرکرد افزود: اگر نانوایی دچار تخلف شده باشد و در بازرسی ها این تخلف محرز شود برای مدتی سهمیه نانوایی کاهش پیدا می کند، برای مثال در بازرسی های صورت گرفته تعدادی نانوایی در شهر فرخشهر در نوبت صبح نان پخت نمی کردند، به همین دلیل سهمیه این نانوایی ها کاهش پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه کمبود آرد در شهرستان شهرکرد وجود ندارد، گفت: نانوایی ها نباید بدون اطلاع خبازی خود را تعطیل کننند، اگر این اقدام صورت بگیرد، سهمیه آرد آن ها برای مدتی و بعد از اصلاح رویه به حالت قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه نانوایان شهرکردی از پایین بودن قیمت نان

گلایه نانوایان شهرکردی از پایین بودن قیمت نان