مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-26سياسي

حل مشکل تالاب انزلی نیازمند شناخت و رفع مشکل منشأ است


پیگیری تخصیص بودجه برای حل مشکل تالاب بین المللی انزلی، همکاری مستمر دستگاه های ذی ربط و شناسایی و حل مشکل از مبدأ برای حل دائمی مشکلات تالاب انزلی از مسائلی بود که در کمیته استانی مدیریت تالاب انزلی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در پنجاه و ششمین جلسه مدیریت تالاب بین المللی انزلی در سالن غدیر استانداری گیلان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن از سوی مسوولان بیان شد، گفت: این گزارشات نشان از اقدامات خوب دبیرخانه، اداره کل حفاظت از محیط زیست استان و سایر دستگاه ها و کار خوب پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با همکاری مردم دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه تالاب انزلی میراث مهم طبیعی ما است و ارزش های بسیاری برای تمام جوامع انسانی خصوصاً برای گیلانیان دارد و به سبب این اهمیت بالا وظایف همگی ما در راستای صیانت و احیای این تالاب سنگین تر می شود.

زارع با بیان اینکه به سبب ورود و تجمع آلاینده، رسوب و فاضلاب های در طی دهه های گذشته کیفیت مطلوب و ارزش زیستی تالاب بین المللی انزلی به مرور کاهش یافت، افزود: کاهش طراز سطح آب تالاب متأثر از کاهش طراز سطح آب دریای خزر، در کنار هم وضعیت نگران کننده ای برای مردم و مسوولان پدید آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل تالاب انزلی نیازمند شناخت و رفع مشکل منشأ است

حل مشکل تالاب انزلی نیازمند شناخت و رفع مشکل منشأ است