مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-26اجتماعي

کلنگ زنی دوازدهمین مرکز اورژانس 115 آمل در امامزاده عبدالله(ع)


احداث دوازدهمین مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 شهرستان آمل همزمان با هفته دفاع مقدس در شهر امامزاده عبدالله(ع) کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس دوازدهمین مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 این شهرستان شامگاه گذشته در شهر امامزاده عبدالله(ع) کلنگ زنی شد.

کلنگ مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 شهر امامزاده عبدالله شامگاه گذشته با حضور مسؤولان به زمین زده شد تا این بخش بزرگ شهرستان آمل که از لحاظ سیاحتی، تفریحی، صنعتی، درمانی و قرار داشتن در مسیر محور مواصلاتی هراز و کمربندی ارتباطی آمل به چمستان حائز اهمیت است از خدمات بهداشتی و درمانی بیشتر بهره گیری کند.

سرپرست مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 شهرستان آمل، در حاشیه آیین کلنگ زنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: ایجاد پایگاه اورژانس 115 شهر امامزاده عبدالله از نیازهای منطقه احساس می شود تا با افتتاح آن خدمات متعدد به مردم، مسافران و گردشگران ارائه شود.

جواد رمضانی افزود: این مرکز در زمینی به مساحت 300 مترمربع با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در قالب اجاره به شرط تملیک ایجاد می شود و به عنوان دوازدهمین مرکز اورژانس شهرستان آمل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی دوازدهمین مرکز اورژانس 115 آمل در امامزاده عبدالله(ع)

کلنگ زنی دوازدهمین مرکز اورژانس 115 آمل در امامزاده عبدالله(ع)