مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-26سياسي

خروج پیمانکار از پروژه تجلی/ ابهام در خصوص روند کار در میدان ارگ


تاخیر در اجرای پروژه پیاده راه سازی تجلی در کرمان در مجاور میدان های تاریخی ارگ و گنجعلیخان در نهایت به خروج پیمانکار از این پروژه ختم شد.

- میدان تاریخی کرمان تلی از خاک شد / 6 ماه انتظار بیهوده که در نهایت روز گذشته به خروج پیمانکار از پروژه تجلی و ادامه کار توسط شهرداری و مطابق با استانداردهای میراث فرهنگی منجر شد.

اما قرار است پروژه میدان ارگ همچنان توسط پیمانکار سابق انجام شود که نگرانی هایی را در خصوص ادامه تأخیر در اجرای پروژه در میدان ارگ به همراه دارد.

با این وجود باید دید که طی ماه های پیش رو اجرای پروژه تجلی توسط شهرداری با سرعت بیشتری دنبال می شود؟ همچنین با توجه به حجم کار بالای میدان ارگ و تاریخی بودن این مکان حساسیت های زیادی در خصوص کیفیت و سرعت کار در این میدان نیز وجود دارد.

پروژه میدان ارگ همچنان برعهده پیمانکار باقی ماند! محسن پوراسماعیلی در نشست شورای مدیران شهرداری کرمان، با بیان اینکه برای شروع طرح پیاده راه سازی میدان توحید و خیابان شهید تجلی ، از سال 99 با پیمانکار قرارداد بسته شده است، گفت: طبق گزارش ناظر پروژه، پیاده راه سازی میدان توحید و خیابان شهید تجلی تنها 20 درصد پیشرفت دارد که بخش بزرگی از آن مربوط به خاک برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج پیمانکار از پروژه تجلی/ ابهام در خصوص روند کار در میدان ارگ

خروج پیمانکار از پروژه تجلی/ ابهام در خصوص روند کار در میدان ارگ