مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:202021-09-26فرهنگي

برگزاری مسابقه عکاسی پیاده روی اربعین در همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری مسابقه عکاسی از مراسم پیاده روی نمادین اربعین در همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری مسابقه عکاسی از مراسم پیاده روی نمادین اربعین در همدان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به تقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: مراسم نمادین پیاده روی اربعین، روز دوشنبه پنجم مهرماه در مسیرهای چهارگانه مشخص شده در شهر همدان برگزار می شود.

احسانی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با برپایی غرفه در مسیر پیاده روی اجرای برنامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با مراسم پیاده روی در نظر گرفته شده است؛ گفت: این مسابقه در دو بخش حرفه ای و تلفن همراه برگزار می شود، جوایز برای نفرات اول تا سوم بخش حرفه ای به ترتیب 15 میلیون ریال، 10 میلیون ریال و پنج میلیون ریال و برای بخش تلفن همراه دو میلیون ریال (برای 10 نفر) در نظر گرفته شده است.

احسانی برگزاری پویش دلنوشته، خاطره و نذر کتاب در محل غرفه ارشاد را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: در حاشیه مراسم پیاده روی نمایشگاه خوشنویسی مشق سر، از آثار برگزیده هنرواره ملی خوش نویسی که به مناسبت دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه عکاسی پیاده روی اربعین در همدان

برگزاری مسابقه عکاسی پیاده روی اربعین در همدان