مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:502021-09-26سياسي

نقش مدارس صدرا در تبیین بایسته های تربیت دینی کم نظیر است


رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای کشور گفت: مدارس صدرا در سراسر کشور نقشی کم نظیر در تبیین بایسته های تربیت دینی و علوم اسلامی ایفا می کند.

- حجت الاسلام میرحامد تقدیری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: توجه به بحث معارف و علوم دینی باید از محوری ترین فعالیت های مدارس علوم و معارف اسلامی باشد و بی شک برنامه های انقلابی نیازمند نیروهای انقلابی است که این امر با فعالیت گسترده مدارس صدرا محقق می شود.

وی بر ضرورت توجه به مسیر تعالی و پیشرفت در تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: تعلیم به تنهایی نمی تواند هدف نهایی را محقق سازد لذا در کنار آموزش، تربیت و ارتقای فکری و فرهنگی دانش آموزان عامل رشد و پیشرفت علمی و فرهنگی جامعه است.

رییس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به ظرفیت های بالای استان اردبیل در زمینه توسعه فرهنگی دینی اشاره کرد و گفت: مدارس صدرای استان اردبیل با دارا بودن اصالت و دیرینه مذهبی از تأثیرگذاری ملی در بحث فرهنگی برخوردار است که این قابلیت و توانمندی، وظیفه مسئولین فرهنگی و تربیتی استان را بیشتر کرده و انگیزه فعالیت را در آنان ارتقا می دهد.

حجت الاسلام تقدیری بر استفاده از روش های نوین در ایام کرونا تاکید کرد و گفت: بر اساس کتاب صدرا که وظیفه امام مدرسه به خوبی تبیین شده، مشاوره های دینی و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مدارس صدرا در تبیین بایسته های تربیت دینی کم نظیر است

نقش مدارس صدرا در تبیین بایسته های تربیت دینی کم نظیر است