مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-26اقتصادي

کاهش وزن سازه های جوشکاری با الکترودهای نانویی


الکترودهای جوشکاری تولید شده در یکی از شرکت های فناور موجب شده که جوش هایی با استحکام بالا ایجاد شود، به گونه ای که با افزایش دوام جوش و کاهش تعداد لایه های جوشکاری، - الکترودهای جوشکاری تولید شده در یکی از شرکت های فناور موجب شده که جوش هایی با استحکام بالا ایجاد شود، به گونه ای که با افزایش دوام جوش و کاهش تعداد لایه های جوشکاری، وزن سازه کاهش محسوسی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس حامد پارساییان، مدیر تولید یکی از شرکت های فناور با بیان اینکه الکترودهای جوشکاری حاوی مواد نانوساختار منجر به جوش هایی با استحکام بالاتر می شود، گفت: از این رو به تعداد لایه های کمتری از جوش نیاز بوده و این کار موجب کاهش وزن سازه می شود و این ویژگی در حوزه هایی نظیر ساخت پره ها اهمیت زیادی دارد.

پارساییان افزود: ما سه نوع الکترود برای مقاومت در برابر ضربه، سایش و ضربه/سایش تولید می کنیم و در حال حاضر این الکترودها وارد بازار شده اند.

در الکترودهای معمولی از کرم یا کاربید کرم استفاده می شود که ما فرمولاسیون ویژه ای برای ساخت الکترود ارائه کردیم که در آن مصرف ترکیبات کرم در الکترود کم شده و در عین حال عملکرد بهبود قابل توجهی پیدا می کند.

وی خاطر نشان کرد: ما با ارائه نسل جدیدی از الکترودها، طیف وسیعی از سختی را برای مشتریان ارائه می دهیم و حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وزن سازه های جوشکاری با الکترودهای نانویی

کاهش وزن سازه های جوشکاری با الکترودهای نانویی