مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:352021-09-26اقتصادي

پروانه چرای دام 631 بهره بردار متخلف سمنان باطل شد


رییس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در پایش مراتع این استان، پروانه بهره برداری چرای دام 631 بهره بردار متخلف باطل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سیدابوالفضل ولییی اظهار کرد: در راستای مدیریت چرای دام در مراتع استان سمنان، حفظ پوشش گیاهی مراتع و حفاظت از منابع آب و خاک و پیشگیری از تخلفات احتمالی مرتع داران استان طرح پایش مراتع اجرایی شده است.

وی گفت: برابر گزارش و نتایج ارائه شده حاصل از اجرای طرح پایش مراتع استان سمنان در قالب بازدید و کنترل مراتع در فصل تعلیف دام و تنظیم صورت جلسات مرتبط با استمرار و یا عدم استمرار دامداری و همچنین وضع موجود دام غیرمجاز، اجاره غیرقانونی مراتع و یا ورود دام بیش از ظرفیت مرتع توسط مرتع داران متخلف، تاکنون پروانه بهره برداری چرای دام 631 بهره بردار متخلف مطابق با مفاد شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور با 73 هزار و 223 واحد دامی باطل شد.

رییس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ادامه داد: در همین راستا ظرفیت آزادشده در مراتعی که پروانه چرای آن باطل شده است، در چارچوب دستورالعمل های مرتبط و برابر ماده 13 از فصل دوم شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه چرای دام 631 بهره بردار متخلف سمنان باطل شد

پروانه چرای دام 631 بهره بردار متخلف سمنان باطل شد