مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-26سياسي

دولت به انتخاب استاندار آذربایجان شرقی توجه ویژه ای داشته باشد


عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: از دولت انتظار داریم در انتخاب استاندار به آذربایجان شرقی نهایت دقت وسنجش دقیق را داشته و نگاه ویژه ای داشته باشد.

- ، یوسف داودی با اشاره به ویژگی های استاندار آینده آذربایجان شرقی اظهار داشت: استاندار جدید باید فردی با توانمندی بالا بوده و به حوزه های مختلف اشرافیت کاملی داشته باشد.

وی افزود: استاندار آینده باید فردی پاکدست، جهادی و برنامه محور بوده و با مشکلات استان و اقشار مختلف مردم آشنا باشد.

نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی ادامه خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی استانی وسیع بوده و دارای موقعیت استراتژیک خاصی است که ظرفیت های بالایی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، صنایع و معادن، گردشگری دارد و استاندار جدید باید از این ظرفیت ها در راستای توسعه استان استفاده کند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی ابراز کرد: گزینه های استانداری آذربایجان شرقی باید در حوزه های مختلف دارای برنامه بوده و آشنا به مسائل و مشکلات استان باشند.

داودی همچنین به لزوم تعیین استاندار ویژه برای آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: استان آذربایجان شرقی جزو مهم ترین و شاخص ترین استان های کشور بوده و از رییس جمهور درخواست داریم استانی ویژه که دارای استانداری با اختیارات ویژه باشد را در نظر داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به انتخاب استاندار آذربایجان شرقی توجه ویژه ای داشته باشد

دولت به انتخاب استاندار آذربایجان شرقی توجه ویژه ای داشته باشد