مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:102021-09-26سياسي

بر مبنای رفتار عملی آمریکایی ها، قضاوت و تصمیم گیری خواهیم کرد


وزیر امور خارجه کشورمان، با تاکید بر اینکه ما بر مبنای رفتار عملی آمریکایی ها قضاوت خواهیم کرد، گفت: پیام های متعارض آمریکایی ها که از کانال های رسانه ای و دیپلماتیک به ما منتقل می شود، - وزیر امور خارجه کشورمان، با تاکید بر اینکه ما بر مبنای رفتار عملی آمریکایی ها قضاوت خواهیم کرد، گفت: پیام های متعارض آمریکایی ها که از کانال های رسانه ای و دیپلماتیک به ما منتقل می شود، ملاک تصمیم گیری نهایی ما نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان در پایان سفر 5 روزه خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران گفت: در سفر پنج روزه ای که به نیویورک داشتم، این فرصت فراهم شد که با حدود 50 مقام سیاسی ملاقات کنم، همچنین دو نشست مهم با اصحاب رسانه، اندیشکده ها و اساتید دانشگاهی آمریکا داشتم.

وزیر امور خارجه اظهار کرد: در مجموع ارزیابی که می توانم ارائه دهم، این است که به علت اهمیت جمهوری اسلامی ایران کشورها در ملاقات کردن و شنیدن سیاست دولت جدید جمهوری اسلامی ایران سعی می کردند از هم سبقت بگیرند.

رییس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: حقیقتا اگر این امکان برای من وجود داشت که دو سه روز دیگر در نیویورک بمانم، هنوز بعضی از ملاقات ها در برنامه کاری پیش بینی می شد که به علت کمبود وقت نتوانستم این ملاقات ها را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر مبنای رفتار عملی آمریکایی ها، قضاوت و تصمیم گیری خواهیم کرد

بر مبنای رفتار عملی آمریکایی ها، قضاوت و تصمیم گیری خواهیم کرد