مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:352021-09-26سياسي

دولت جدید دیپلماسی آب را جز اولویت های خود قرار دهد/ حل مساله آب با مشارکت ذی نفعان


آب یکی از فوری ترین اولویت های استان است که در این سال ها اقدامات زیادی برای حل این معضل اساسی انجام شده است اما هیچ کدام نتوانسته مشکل آب را در بلند مدت حل کند در گفت ‍و گو با حامد یزدیان استاد دانشگاه اصفهان به بررسی راهکارهای حل مساله آب پرداخته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، این روزها گمانه زنی هایی درخصوص انتصاب استاندار و مدیران میانی سطح استان وجود دارد اما صرف نظر از این اسامی، نیاز است هرکدام از این افراد برای هر سمتی که روی کار آمدند اولویت هایی را مد نظر داشته باشند.

آب یکی از فوری ترین اولویت های استان است که همه کارشناسان و مسؤولان بر آن تأکید کرده اند؛ در این سال ها اقدامات و پروژه های زیادی برای حل این معضل اساسی استان شکل گرفته است اما اگر بخواهیم کمی دقیق تر نگاه کنیم، نتیجه این اقدامات مقطعی بوده و نتوانسته بحران آب را در بلندمدت حل کند.

برای بررسی دقیق تر این موضوع و بیان جزییات به سراغ حامد یزدیان رفتیم؛ یزدیان استادیار گروه مهندسی عمران دانشگاه اصفهان و دبیر جمعیت رویش نیروهای انقلاب اصفهان می باشد.

فارس: در خبرگزاری فارس قرار بر این است که موضوعات مهم واکاوی شود و در ادامه مطالبه و راهکارهایی ارائه شود؛ یکی از این موضوعات مسأله آب است در حالی که شاهد راهکار جدی و جدیدی نبودیم؛ برای شروع 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید دیپلماسی آب را جز اولویت های خود قرار دهد/ حل مساله آب با مشارکت ذی نفعان

دولت جدید دیپلماسی آب را جز اولویت های خود قرار دهد/ حل مساله آب با مشارکت ذی نفعان