مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:352021-09-26پزشكي

آوار کودک آزاری بر بنیان خانواده


کودک آزاری موضوع بسیار مهمی است که می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر جسم، روح و روان کودک داشته باشد و در برخی مواقع این تاثیرات منفی تا زمان بزرگسالی همراه فرد است که امکان داشتن یک زندگی آرام و طبیعی را از او سلب می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کودک آزاری موضوع بسیار مهمی است که می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر جسم، روح و روان کودک داشته باشد و در برخی مواقع این تاثیرات منفی تا زمان بزرگسالی همراه فرد است که امکان داشتن یک زندگی آرام و طبیعی را از او سلب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمان کودکی یکی از مهم ترین دوران زندگی هر فردی محسوب می شود، زیرا در این دوران بسیاری از ابعاد شخصیتی افراد شکل می گیرد و این موضوع تحت تاثیر عوامل متعددی خواهد بود، درصورتیکه فرد کودکی خود را در محیطی آرام و بدون تنش و همچنین با دریافت محبت و توجه والدین گذرانده باشد، می تواند در آینده شخصیتی مثبت و تاثیرگذار داشته باشد.

متاسفانه همه افراد امکان داشتن دوران کودکی توام با محبت والدین را ندارند و این کودکان مورد کودک آزاری واقع می شوند که تاثیرات منفی این موضوع بر روان این افراد می تواند تا بزرگسالی ادامه داشته باشد و در نتیجه رفتارهای نامناسبی در این افراد ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار کودک آزاری بر بنیان خانواده

آوار کودک آزاری بر بنیان خانواده