مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 04:202021-09-26فرهنگي

رقابت 1110 نویسنده در هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج


دبیر هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اشاره به استقبال خوب داستان نویسان فارسی زبان سراسر دنیا از این رویداد، از رقابت 1110 نویسنده با 1710 داستان در این دوسالانه خبر داد.

- ایسنا/فارس دبیر هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اشاره به استقبال خوب داستان نویسان فارسی زبان سراسر دنیا از این رویداد، از رقابت 1110 نویسنده با 1710 داستان در این دوسالانه خبر داد.

محمد بادپر یکشنبه 4 مهرماه در جمع خبرنگاران از انتشار اسامی شرکت کنندگان در هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج خبر داد و گفت: نویسندگان فارسی زبان مقیم در 17 کشور خارجی در این دوسالانه شرکت کرده اند.

او با بیان اینکه مستقل بودن، دوری از حواشی، توجه به همه جریانات فعال در داستان نویسی و پرهیز از هرگونه اعمال نظر شخصی توسط برگزارگنندگان نارنج در امر داوری، از شاخصه های این جایزه ی ادبی است، افزود: در این دوره نیز مانند همه دوره های گذشته “داستان” مهمترین ملاک انتخاب است.

دبیر این دوسالانه به اشاره به حضور نویسندگانی از تمام استان های کشور، گفت: خوشبختانه نویسندگان فارسی زبان مقیم در 17 کشور از جمله آلمان، انگلستان، آمریکا، هلند، افغانستان، کانادا، استرالیا، فرانسه، هلند، ترکیه، امارات متحده عربی، عمان، قطر، بلژیک، هندوستان، چین و کویت نیز در این دوره شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 1110 نویسنده در هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج

رقابت 1110 نویسنده در هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج