مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 00:102021-09-25سياسي

راه اندازی 62 سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: 62 سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی راه اندازی شده و بهرمندی بیشتر از خدمات الکترونیکی لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استا اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو در جریان بازدید از سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: 62 سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی راه اندازی شده و بروز بودن فناوری های نوین در دستگاه قضایی و بهرمندی بیشتر از خدمات الکترونیکی لازم است.

وی افزود: یکی از مهم ترین رویکردهای تشکیلات قضایی استان عمل بر اساس سند تحول قضایی است و این سند یک سند بنیادی و سازمانی بوده که عمل بر مبنای آن تکلیف قانونی و شرعی برای تشکیلات قضایی ایجاد نموده است.

از این رو دستگاه قضایی استان نیز به طور جد و قاطعانه و به صورت مدون و برنامه ریزی شده سیاست ها و برنامه های ابلاغی از مرکز را اجرایی می نماید.

رییس کل دادگستری استان اردبیل اشاعه و ترویج تفکر بسیجی در جامعه را بسیار مهم و ضروری دانست و ادامه داد: مسلما روحیه بسیجی و کار جهادگونه در تشکیلات قضایی موجب تسریع در رسیدگی ها و جلب رضایتمندی عمومی مردم بوده و این امر از مهم ترین اهداف در دستگاه قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 62 سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی

راه اندازی 62 سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی