مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 23:302021-09-25ورزشي

حمایت از صنعت ورزش باعث اشتغال جوانان ورزشکار می شود


یک کارشناس ورزشی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدکنندگان محصولات ورزشی ایرانی، گفت: حمایت از صنعت ورزش می تواند باعث اشتغال جوانان ورزشکار و قهرمانان شود.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس ورزشی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدکنندگان محصولات ورزشی ایرانی، گفت: حمایت از صنعت ورزش می تواند باعث اشتغال جوانان ورزشکار و قهرمانان شود.

کمال سعدی آل کثیر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدکنندگان محصولات ورزشی ایرانی، اظهارکرد: وقتی رهبر معظم انقلاب به حمایت از تولیدکنندگان محصولات ورزشی ایرانی اشاره می کنند و تاکید بر حمایت از آن ها دارد، نشان از درایت ایشان است که به حلقه مفقوده ای به نام صنعت ورزش می پردازد.

همان صنعتی که در تمام هشت سال دولت قبل هیچ برنامه ای برای آن نبود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اشاره ای کلیدی، راهبردی و استراتژیک در زمینه حمایت از صنعت ورزش داشتند که باید توجه کرد با فعال شدن هدفمند و با برنامه های راهبردی این صنعت، می تواند باعث اشتغال جوانان ورزشکار و قهرمانان شود.

این کارشناس ورزشی بیان کرد: البته باید با یک برنامه مدون و منسجم در این راستا حرکت کنیم تا هم صنعت ورزش در تمام زوایا فعال شود و هم بتوانیم از خود قه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنعت ورزش باعث اشتغال جوانان ورزشکار می شود

حمایت از صنعت ورزش باعث اشتغال جوانان ورزشکار می شود