مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 21:352021-09-25اقتصادي

شکسته شدن رکورد بیشینه دمای هوا در ارتفاعات مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: با توجه به شکل گیری جریانات جنوبی در ارتفاعات استان شاهد افزایش محسوس دما بودیم که بیشینه دما در بیشتر مناطق ارتفاعات که در اولین روزهای فصل پاییز و مهر ماه رکورد زدند.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت هوای مازندران روز گذشته جو پایداری در آسمان حاکم بود باتوجه به شکل گیری جریانات جنوبی در ارتفاعات استان شاهد افزایش محسوس دما بودیم که بیشینه دما در اکثر مناطق ارتفاعات که در اولین روزهای فصل پاییز و مهر ماه رکورد زدند.

وی افزود: بیشینه دمای هوا در کیاسر به 37، آلاشت 33، کجور و سیاه بیشه 32 و بلده 30 درجه رسید که این دما در این زمان از سال بی سابقه بود و رکورد جدیدی در دوره آماری مهر ماه طی 15 سال گذشته ثبت شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: همانگونه انتظار داشتیم از شب گذشته با شکل گیری جریانات شمالی از سمت غرب استان شاهد ابرناکی آسمان،وزش باد و رگبار پراکنده بودیم که بیشترین بارش از تنکابن حدود 20 میلی متر و بیشترین وزش باد از رینه لاریجان با سرعت حدود 65 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

اسدی با بیان اینکه امروز هم شاهد کاهش دما در استان هستیم و بارش ها به صورت پراکنده ادامه دارد، اضافه کرد:  انتظار داریم طی امشب و فردا بارندگی ها تشدید شود که احتمال آب گرفتگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکسته شدن رکورد بیشینه دمای هوا در ارتفاعات مازندران

شکسته شدن رکورد بیشینه دمای هوا در ارتفاعات مازندران