مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 21:302021-09-25اجتماعي

امکان ارائه درخواست اشتباه در انتخاب رشته در کنکور 1400 فراهم شد


پذیرفته شدگان کنکور 1400 که مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود و متقاضی معرفی به اولویت انتخابی بعدی که در آن نمره دارند، هستند می توانند تا 14 مهرماه درخواست خود را به سازمان سنجش ارائه کنند.

- ، با توجه به اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1400، معمولا برخی از پذیرفته شدگان بعد از اعلام نتایج نهایی با ارسال درخواست به این سازمان مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود شده و متقاضی معرفی به اولویت انتخابی بعدی که در آن نمره دارند، می شوند.

این دسته از پذیرفته شدگان که صرفاً، موارد و مصادیق اشتباه انتخاب رشته که در دسته بندی زیر اعلام می شود، توسط سازمان سنجش قابل بررسی و اقدام خواهد بود.

لذا متقاضیان فقط درصورت داشتن یکی از شرایط زیر می توانند تقاضای خود را به سازمان سنجش مبنی بر بررسی در اولویت های بعدی که دارای نمره علمی هستند، حداکثر تا تاریخ 14 مهرماه 1400 در اطلاعیه اعلام نتایج نهایی هر آزمون در سایت سازمان سنجش ارائه کنند و از ارائه درخواست های خارج از موارد زیر اکیدا خوداری کنند.

موارد و مصداق های اشتباه در انتخاب رشته: 1- عدم تناسب بین کدرشته قبولی با سایر رشته های انتخابی از نظر عنوان رشته تحصیلی (مثلاً رشته های انتخابی متقاضی اکثریت مهندسی هستند ولی در بین آنها اشتباهاً یک رشته علوم پایه درج شده باشد).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ارائه درخواست اشتباه در انتخاب رشته در کنکور 1400 فراهم شد

امکان ارائه درخواست اشتباه در انتخاب رشته در کنکور 1400 فراهم شد