مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 20:252021-09-25سياسي

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت و یک مدل برای تمامی کشورهای جهان که به دنبال پیشرفت بر اساس عدالت و انسانیت هستند، - ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت و یک مدل برای تمامی کشورهای جهان که به دنبال پیشرفت بر اساس عدالت و انسانیت هستند، است.

احمد وحیدی وزیر کشور و احمد محمدی زاده استاندار جدید بوشهر برای شرکت در نشست فردای شورای اداری و انجام آیین تکریم و معارفه استاندران سابق و جدید امشب پس از ورود به بوشهر به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رفتند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این نشست اظهار کرد: استان بوشهر به عنوان یک مدل اخلاقی و ولایت مداری به سمت تمدن اسلامی در حرکت است و در آینده نه چندان دور به عنوان الگوی تمدن اسلامی در ایران شناخته خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیشرفت های استان بوشهر فوق العاده است و هم اکنون استان بوشهر تنها استان و به عنوان الگو در تنظیم سند توسعه دانش بنیان عرصه اقتصاد و فرهنگ در سطح کشور مطرح است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: بی تردید جناب آقای محمدی زاده موفق خواهند بود با همدلی، وفاق، د و اخلاق سیاسی ای که در استان وجود دارد در انجام امور موفق خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است