مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 19:402021-09-25سياسي

امیرعبداللهیان: جامعه ایرانیان خارج از کشور سرمایه و فرصتی بی بدیل هستند


در آخرین برنامه قبل از ترک نیویورک، حسین امیرعبداللهیان در نشست صمیمانه ای با اعضاء دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به ایرانیان مقیم ایالات متحده قرار گرفته و در خصوص چالش ها و اقدامات ضروری که برای بهبود .

- در آخرین برنامه قبل از ترک نیویورک، حسین امیرعبداللهیان در نشست صمیمانه ای با اعضاء دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به ایرانیان مقیم ایالات متحده قرار گرفته و در خصوص چالش ها و اقدامات ضروری که برای بهبود خدمت رسانی ضروری است تبادل نظر نموده و دستورات لازم را صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امورخارجه در این نشست که با حضور تخت روانچی، سفیر و نماینده نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد برگزار و هیات همراه برگزار شد، ضمن تشریح سیاست دولت سیزدهم در خصوص ایرانیان مقیم خارج، بر عزم قطعی سید ابراهیم رییسی، رییس محترم جمهور برای تکریم و رفع مشکلات ایرانیان در سراسر دنیا و تسهیل امور آنان در ارتباط با سرزمین مادری تاکید نمود.

امیرعبداللهیان افزود: این اهتمام در تمامی ارکان حاکمیت و قوای سه گانه وجود دارد تا حدی که پیش از این سفر، جناب آقای اژه ای رییس محترم قوه قضاییه از اینجانب خواست این پیام را به ایرانیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: جامعه ایرانیان خارج از کشور سرمایه و فرصتی بی بدیل هستند

امیرعبداللهیان: جامعه ایرانیان خارج از کشور سرمایه و فرصتی بی بدیل هستند