مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 19:152021-09-25بين الملل

این روزهای ترامپ؛ رویای بازگشت به کاخ سفید و تداوم انتقاد از بایدن


رییس جمهور سابق آمریکا با تداوم انتقاد از «جو بایدن» رییس جمهور کنونی این کشور با وخیم توصیف کردن اوضاع، وعده بازگشت مجدد به کاخ سفید داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس جمهور سابق آمریکا گفت که تنها یک ایده بد او را از پیگیری  از نامزدی برای شرکت در انتخابات 2024 باز می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه بیزینس اینسایدر دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا سال 2016 هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا را شکست داد، در پاییز گذشته از جو بایدن ، رییس جمهور کنونی شکست خورد، اما همچنان در مبارزات انتخاباتی جسورانه به تقویت پایگاه سیاسی خود ادامه می دهد و متحدان سیاسی را در آستانه انتخابات میان دوره ای 2022 تقویت می کند.

وی در روزهای گذشته در مصاحبه ای در مورد اینکه چه چیزی او را از آینده و حضور کاخ سفید باز می دارد، گفت: من حدس می زنم که تنها یک ایده بد مرا از کاخ سفید دور می کند.

ترامپ افزود: از آنچه در کشور ما اتفاق می افتد متنفرم.

کشور ما هرگز در چنین موقعیتی قرار نگرفته بود.

ما 10 ماه پیش بسیار خوب بودیم و در حال حاضر در وضعیتی بد قرار داریم.

رییس جمهور سابق آمریکا در مورد وضعیت مرز آمریکا و مکزیک پس از پخش فیلم هایی که نشان می دهد ماموران گشت مرزی مهاجران هاییتی را هنگام تلاش برای عبور از ریو گرانده در دل ریو ، تگزاس  شلاق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این روزهای ترامپ؛ رویای بازگشت به کاخ سفید و تداوم انتقاد از بایدن

این روزهای ترامپ؛ رویای بازگشت به کاخ سفید و تداوم انتقاد از بایدن