مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 18:302021-09-25اقتصادي

کاشمر دارای بزرگترین پالایشگاه گیاهان دارویی کشور است


مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: کاشمر دارای بزرگترین پالایشگاه گیاهان دارویی در کشور است و تاکنون در تمام بازدیدهایی که از مناطق مختلف داشتم، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: کاشمر دارای بزرگترین پالایشگاه گیاهان دارویی در کشور است و تاکنون در تمام بازدیدهایی که از مناطق مختلف داشتم، هنوز مانند آن را در هیچ کجای کشور ندیده ام.

اصغر نورالله زاده در بازدید از کارخانه گیاهان دارویی پردیس عصاره ترشیز کاشمر افزود: پالایشگاه گیاهان دارویی کاشمر که در آن اسانس، عصاره و .

تولید می شود، فوق العاده ارزشمند است.

وی با بیان اینکه مانند این پالایشگاه در هیچ کجای کشور نیست، تصریح کرد: برای کمک به این مجموعه حاضر هستیم 60 میلیارد تومان اعتبار با نرخ 4 درصد تعریف کنیم.

البته 30 میلیارد تومان هم باید آورده مدیران کارخانه باشد که البته این آورده به صورت ودیعه خواهد بود و تا زمانی که اقساط تسهیلات به پایان نرسد، آزاد نخواهد شد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد: با توجه به فعالیت چنین پالایشگاهی در کاشمر از این به بعد در صورتی به متقاضیان این حوزه تسهیلات خواهیم داد که کسب و کارهای مرتبط با این کار را راه ‎اندازی کنند؛ آن زمان ما هم شرایط را برای شان مهیا می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشمر دارای بزرگترین پالایشگاه گیاهان دارویی کشور است

کاشمر دارای بزرگترین پالایشگاه گیاهان دارویی کشور است