مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:252021-09-25اجتماعي

برگزاری شورای آموزش و پرورش در منطقه دوپلان شهرستان کیار


شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری در روستای دوپلان از توابع شهرستان کیار به منظور بررسی مشکلات آموزشی در مدارس منطقه مشایخ برگزار شد.

- برگزاری شورای آموزش و پرورش در منطقه دوپلان شهرستان اردل ایسنا/چهارمحال و بختیاری شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری در روستای دوپلان از توابع شهرستان اردل به منظور بررسی مشکلات آموزشی در مدارس منطقه مشایخ برگزار شد.

اقبال عباسی سوم مهرماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در منطقه مشایخ از توابع شهرستان اردل با تاکید بر حل مشکل اینترنت این منطقه، اظهار کرد: باید برای افزایش پهنای باند اینترنت در این منطقه اقدامات اساسی صورت بگیرد، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات متولی ایجاد زیرساخت های ارتباطی در استان است و نباید به بهانه های مختلف از جمله صدور مجوز و .

در انجام این کار تعلل کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در اسرع وقت جلسه ای برای رفع مشکلات زیرساخت های ارتباطی از جمله اینترنت در منطقه مشایخ از توابع شهرستان اردل برگزار شود، دسترسی به اینترنت پرسرعت حق ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شورای آموزش و پرورش در منطقه دوپلان شهرستان کیار

برگزاری شورای آموزش و پرورش در منطقه دوپلان شهرستان کیار