مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:102021-09-25فناوري

برگزاری شورای آموزش و پرورش در منطقه دوپلان شهرستان اردل


شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری در روستای دوپلان از توابع شهرستان اردل به منظور بررسی مشکلات آموزشی در مدارس منطقه مشایخ برگزار شد.

- اقبال عباسی سوم مهرماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در منطقه مشایخ از توابع شهرستان اردل با تاکید بر حل مشکل اینترنت این منطقه، اظهار کرد: باید برای افزایش پهنای باند اینترنت در این منطقه اقدامات اساسی صورت بگیرد، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات متولی ایجاد زیرساخت های ارتباطی در استان است و نباید به بهانه های مختلف از جمله صدور مجوز و .

در انجام این کار تعلل کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در اسرع وقت جلسه ای برای رفع مشکلات زیرساخت های ارتباطی از جمله اینترنت در منطقه مشایخ از توابع شهرستان اردل برگزار شود، دسترسی به اینترنت پرسرعت حق طبیعی مردم در این منطقه است و باید برای این منظور یک پیمانکار قوی انتخاب شود.

وی بیان کرد: برای حفاری و عبور فیبر نوری باید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه حفاری را در اراضی که مقرر شده فیبر نوری از آنجا عبور داده شود، پرداخت کند، همچنین باید شرایطی فراهم شود تا در زمان بارندگی و برف روبی در حریم راه مشکلی برای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شورای آموزش و پرورش در منطقه دوپلان شهرستان اردل

برگزاری شورای آموزش و پرورش در منطقه دوپلان شهرستان اردل