مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 16:052021-09-25سياسي

همایش «جاماندگان راه عشق» برگزار می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: همایش«جاماندگان راه عشق» همچون سال های گذشته به مناسبت اربعین حسینی در خمینی شهر برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: همایش جاماندگان راه عشق همچون سال های گذشته به مناسبت اربعین حسینی در خمینی شهر برگزار می شود.

حسن توکلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا محدودیت های زیادی را در همه بخش ها برای برگزاری مراسم ها ایجاد کرد که مناسبت های مذهبی نیز از جمله این برنامه ها بوده است، اما فضای مجازی بستر خوبی برای ادامه فعالیت های فرهنگی بوده و در بسیاری از مناسبت های مذهبی از این ظرفیت استفاده شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه امسال با بهبود شرایط شیوع کرونا در استان اصفهان بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در این شهرستان برگزاری مراسم اربعین در فضای باز امامزادگان شهرستان برنامه ریزی شده است، افزود: این برنامه ها ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: روز دوشنبه مردم مصادف با اربعین عزاداران حسینی از امام زادگان سید نجم الدین، سید اشرف، شاه ابوالحسن، مسجد حضرت حجت، درب مساجد منظریه، مسجد جامع 14 معصوم (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «جاماندگان راه عشق» برگزار می شود

همایش «جاماندگان راه عشق» برگزار می شود