مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-25سياسي

هوشمندسازی سفرها با طراحی 6 برنامه داخلی


6 برنامه داخلی برای هوشمندسازی سفرها طراحی و تدوین شده است که این برنامه ها به یاری مسافران می آید تا سفری ایمن و با زمان بندی درست تری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از الزامات سفرهای درون و برون شهری، داشتن یک برنامه منجسم و قابل اتکا است، به خصوص برای کسانی که سفرهایی کاری و شغلی دارند و زمان برایشان اهمیت ویژه ای دارد.

اما در شهرهای شلوغ و پرترافیک این برنامه ریزی سخت تر و نیازمند برنامه ریزی منسجم تری است.

در همه دنیا نرم افزارهایی برای این کار طراحی شده است تا یاریگر مسافران و رانندگان شود و با ارائه اطلاعاتی جامع برای مسیریابی درست، ارائه تصویری روشن از نقشه راه ها، خیابان ها و شهرها، ترافیک های درون و برون شهری و غیره، سفرها را ایمن و کارآمدتر کنند.

در ایران نیز با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با تلاش شرکت های دانش بنیان و خلاق، 6 نرم افزار کاربردی در این حوزه طراحی و روانه بازار شده است.

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همه این برنامه های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند تا قابل نصب بر روی گوشی های همراه باشد و مسافران، رانندگان و کاربران بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند و با کمترین زمان ممکن و در بهترین مسیر منتخب به مقصد مورد نظر برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی سفرها با طراحی 6 برنامه داخلی

هوشمندسازی سفرها با طراحی 6 برنامه داخلی