مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-25اقتصادي

معدن مهدی آباد به کنسرسیوم قبلی برگردد


رییس اتحادیه سرب و روی کشور با تاکید بر لزوم ارزیابی عملکرد کنسرسیوم معدن سرب و روی مهدی آباد، بازگشت این معدن به کنسرسیوم قبلی را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسن حسینقلی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که پروژه معدن مهدی آباد داشته، ورود بدون صلاحدید برخی اعضای کنسرسیوم به طرح باطله برداری معدن بوده است که این کار را با هزینه سنگینی شروع کردند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح در کنار افزایش سرمایه ای که با ارزش بسیار بالا انجام شد، باعث شده عده ای که سرمایه جدید در اختیار نداشتند، از عضویت در معدن کنار بروند و این مساله شائبه ای شد تا این احتمال داده شود که عمدا موضوع افزایش سرمایه را مطرح کرده اند تا سهامداران خرد را کنار بگذارند، در حالی که برخی از این سهامداران مانند انجمن سرب و روی شاکله اصلی این کنسرسیوم بودند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی دولت باید تلاش کند که معدن مهدی آباد به وضعیت قبلی خود یعنی کنسرسیوم برگردد، افزود: وقتی که اعضای قبلی کنسرسیوم مهدی آباد از تخصص کافی برخوردار هستند، چرا ترکیب آن باید تغییر کند و از طرف دیگر، این معدن با هدف تامین مواد اولیه برای صنایع پایین دستی راه اندازی شده است و نمی توان وارد فرآوری محصولی شد که در کشور به آن نیاز نیست و نسبت به ظرفیت های خالی صنایع معد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن مهدی آباد به کنسرسیوم قبلی برگردد

معدن مهدی آباد به کنسرسیوم قبلی برگردد