مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:502021-09-25سياسي

روند مطلوب واکسیناسیون کرونا در لرستان/ «رومشکان» زرد شد


معاون استاندار لرستان با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در استان گفت: 10 شهرستان لرستان در وضعیت نارنجی کرونا و «رومشکان» در وضعیت زرد قرار دارد.

- خرم آباد- معاون استاندار لرستان با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در استان گفت: 10 شهرستان لرستان در وضعیت نارنجی کرونا و رومشکان در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه متعاقب آن ستاد استانی نیز برگزار شد، آخرین وضعیت لرستان به لحاظ همه گیری کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارشات واصله واکسیناسیون رده های سنی مختلف در روزهای اخیر روند بسیار مطلوبی را طی می کند و مردم نیز در رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی همکاری می کنند.

معاون استاندار لرستان با اشاره به وضعیت نسبتاً خوب استان نسبت به هفته های گذشته ادامه داد: آخرین رنگ بندی استان از نارنجی بودن وضعیت 10 شهرستان و وارد شدن رومشکان به وضعیت زرد کرونا طی روزهای اخیر حکایت دارد.

ثمینی تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ورود واکسن به استان، توصیه می شود به تمامی افراد بالای 18 سال برای انجام واکسیناسیون به مراکز تعیین شده در سطح استان مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، افرادی که به هر نحو با دانش آموزان مرتبط هستند مانند معلمان، رانندگان سرویس مدارس، پدران و مادران، کسبه و سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مطلوب واکسیناسیون کرونا در لرستان/ «رومشکان» زرد شد

روند مطلوب واکسیناسیون کرونا در لرستان/ «رومشکان» زرد شد