مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-25سياسي

دفاع مقدس مانند نهضت عاشورا است


دفاع مقدس به تعبیری مانند عاشورا است و هرچقدر زمان می‎ گذرد، شور و شعور نهضت بیشتر و عالمگیرتر می شود و این نهضت آنچنان بزرگ است که باید معرفتمان نسبت به دفاع مقدس افزایش یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا گفت: دفاع مقدس به تعبیری مانند عاشورا است و هرچقدر زمان می‎ گذرد، شور و شعور نهضت بیشتر و عالمگیرتر می شود و این نهضت آنچنان بزرگ است که باید معرفتمان نسبت به دفاع مقدس افزایش یابد.

سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم روز شنبه، سوم مهر ماه، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد، با بیان اینکه نباید در بیان ارزش و اهمیت دفاع مقدس کوتاهی کرد، اظهار کرد: بنگاه های تحریف به قدری زیاد هستند که اگر کوتاهی کنیم، تحریف ها شروع خواهد شد و اگر در بیان چرایی دفاع مقدس دقت نکنیم، در بیان چگونگی و در نهایت در تحلیل ها نیز دچار مشکل خواهیم شد.

وی تاکید کرد: اگر به سراغ دفاع مقدس نرویم و این موضوع را کالبدشکافی نکنیم، تحریف ها شرایطی را به وجود خواهند آورد که ما متهم می شویم و اسمش را نیز خسارت برای کشور خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه عاشورا اختلافات ارضی را بهانه ی دشمنان عنوان کرد و افزود: موضوع این بود که آمریکا و سلطه گران ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس مانند نهضت عاشورا است

دفاع مقدس مانند نهضت عاشورا است