مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:402021-09-25سياسي

فرهنگ جهاد و مقابله با ستم را محور همه آموزه ها قرار دهید


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان دفاع مقدس که فرهنگ جهاد و ایثار و مقابله با تجاوز و ستم است باید محور همه آموزه ها قرار گیرد.

- به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر شنبه در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان صدرا در حاشیه شهر مشهد برگزار شد دانش آموزان را ذخایر ارزشمند کشور دانست و اظهار کرد: همزمانی سالگرد دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلیِ جدید، یک راهبرد عظیم در تعلیم و تربیت و پرورش سرمایه های آینده این کشور جلوی پای معلمین و مربیان قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان سالگرد دفاع مقدس، تجدید یک حیات فرهنگی است، ادامه داد: اگر این فرهنگ به عنوان راهبرد عظیم انسان ساز ، ملاک عمل تمام عناصر نهاد تعلیم و تربیت ما قرار بگیرد، قادر به تداوم انقلاب مقدس اسلامی تا نسل های آینده خواهیم بود.

وی افزود: امیدوارم این نهاد بتواند این راهبرد را در شکل باوری جدی در آیینه افکار و اندیشه های برادران و خواهران مسئول تعلیم و تربیت قرار بدهد تا در تداوم انقلاب حرکت کنیم.

آیت الله علم الهدی با بیان این که مسئولیت خطیر نسل سازی آینده، بزرگ ترین نشان و آرم خلیفه الهی برای شما است، گفت: شما کار خدایی یعنی انسان سازی انجام می دهید که آن هم در خط عبودیت و بندگی خدا و استقلال و آزادی اجتماعی است تا زیر بار قید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ جهاد و مقابله با ستم را محور همه آموزه ها قرار دهید

فرهنگ جهاد و مقابله با ستم را محور همه آموزه ها قرار دهید