مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:302021-09-25پزشكي

واکسینه شدن 28 درصد جمعیت هدف در فارس/کاهش 5ساله سن مرگ


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که تعداد دوزهای تزریق شده واکسن کروناویروس در استان فارس از سه میلیون دوز عبور کرده و 28 درصد از کل جامعه هدف در این استان واکسینه شده است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که تعداد دوزهای تزریق شده واکسن کروناویروس در استان فارس از سه میلیون دوز عبور کرده و 28 درصد از کل جامعه هدف در این استان واکسینه شده است.

مهرزاد لطفی شنبه 3 مهر در چهارصد و هفتمین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه با ابراز نگرانی در خصوص کاهش حساسیت مردم و مسئولان استان نسبت به شرایط کروناویروس، گفت: با توجه به قرارداشتن در روزهای پایانی ماه های محرم و صفر و آغاز مراسم های عروسی و همچنین بازگشایی دانشگاه ها و مدارس، یادآوری و تاکید هرچه بیشتر نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار ضروریست.

او با بیان اینکه میانگین سنی افراد مبتلا به کرونا حدود پنج سال کاهش داشته است، افزود: همچنین بررسی های آماری در ماه گذشته نشان می دهد سن جانباختگان مبتلا به بیماری کووید19 در فارس کاهش پیدا کرده و درصد قابل توجهی از این افراد در گروه سنی زیر 50 سال بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بررسی گزارش تست های انجام شده کرونا در استان موارد مثبت طی 24 ساعت گذشته، آمار بالای موارد مثبت را نشان دهنده سطح گسترده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 28 درصد جمعیت هدف در فارس/کاهش 5ساله سن مرگ

واکسینه شدن 28 درصد جمعیت هدف در فارس/کاهش 5ساله سن مرگ