مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-25سياسي

دولت دوازدهم یارانه نقدی سه دهک بالای درآمدی را قطع نکرد


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که یارانه سه دهک بالایی کشور توسط دولت دوازدهم قطع نشده گفت: حدود 12 هزار و 500 میلیارد تومان یارانه نقدی به سه دهک بالای درآمدی در سال 99 پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد رضا میرتاج الدینی با اشاره به جزییات گزارش تفریغ بودجه سال 99 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس این گزارش از 22 آیین نامه ای که باید دولت براساس قانون بودجه 99 تدوین می کرد 14 مورد در موعد مقرر و 6 مورد با تاخیر تدوین شده است.

وی افزود: دو مورد از آیین نامه ها مربوط به وصول مالیات از خانه های خالی و خودروهای گرانقیمت تدوین نشده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد: براساس گزارش دیوان محاسبات قطع یارانه سه دهک بالایی کشور که تکلیف قانونی بوده و توسط وزارت تعاون شناسایی شده بودند در دولت تدبیر انجام نشده است.

نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: حدود 12 هزار و 500 میلیارد تومان یارانه نقدی به سه دهک بالای درآمدی در سال 99 پرداخت شده است.

میرتاج الدینی افزود: همچنین طبق گزارش دیوان مصوبه مجلس در بخش تامین یک میلیون تن قیر رایگان اجرایی نشده و معادل 6 هزار میلیارد تومان کمتر از 10 درصد ارزش یک میلیون تن قیر به دستگاه ها پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت دوازدهم یارانه نقدی سه دهک بالای درآمدی را قطع نکرد

دولت دوازدهم یارانه نقدی سه دهک بالای درآمدی را قطع نکرد