مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-25سياسي

انتخابات نظام مهندسی هشت مهر ماه برگزار می شود


رییس هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی و ساختمان استان اردبیل با حضور 61 نفر کاندیدا در هشتم مهرماه و به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، تقی زارع جعفری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اردبیل که در سالن جلسات ساختمان نظام مهندسی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری اینترنتی برگزار می شود و در این دوره از انتخابات بعد از تطبیق و کنترل مدارک کاندیداهای متقاضی شرکت در انتخابات 61 نفر از کاندیداها واجد شرایط انتخابات شدند.

وی افزود: این افراد در 6 رشته به رقابت خواهند پرداخت و تعداد 15 کاندیدا از رشته برق، 2 کاندیدا از رشته نقشه برداری، 7 نفر از رشته معماری، 30 نفر از رشته عمران، 2 نفر از رشته ترافیک و 5 نفر از رشته مکانیک حضور خواهد داشت.

رییس هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: تمامی اعضای نظام مهندسی استان اردبیل چه دارای پروانه یا فاقد پروانه اجازه شرکت در رأی گیری و انتخابات را دارند و بر اساس آمار به دست آمده بیش از 11 هزار نفر از اعضای این سازمان امکان مشارکت در این دوره از انتخابات را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نظام مهندسی هشت مهر ماه برگزار می شود

انتخابات نظام مهندسی هشت مهر ماه برگزار می شود