مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-25سياسي

عزت ایران اسلامی، مرهون مجاهدت های شهدا و ایثارگران است


استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه سرمنشأ قدرت رزمندگان اسلام اعتقاد به ارزش های اسلامی و مکتب عاشورا بود، ناآگاهی دشمنان از این خصیصه ها را رمز پیروزی بر رژیم بعثی عراق دانست.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه سرمنشأ قدرت رزمندگان اسلام اعتقاد به ارزش های اسلامی و مکتب عاشورا بود، ناآگاهی دشمنان از این خصیصه ها را رمز پیروزی بر رژیم بعثی عراق دانست.

محمدعلی شجاعی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی که امروز به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در محل پادگان لنگر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی به عنوان منبعی تمام نشدنی برای تمامی ادوار، سبب مصون ماندن نظام از گزند دشمنان شده است.

وی افزود: دشمن به رغم تمام محاسبات خود، به علت آشنا نبودن با مفاهیمی چون شهادت، ایثار و ولایتمداری در مقابل رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شکست سختی خورد.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن با مشاهده اولین روزهای انقلاب اسلامی که کشور طی آن دچار درگیری ها، ترورها و مناقشات فراوانی شده بود، به خیال خود قصد ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب اسلامی را داشت که به لطف خدا و حرکت مردم در اجرای این نقشه ناکام ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت ایران اسلامی، مرهون مجاهدت های شهدا و ایثارگران است

عزت ایران اسلامی، مرهون مجاهدت های شهدا و ایثارگران است