مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-25اقتصادي

کاهش سفتی عضله قلب با ورزش مداوم


نتایج یک تحقیق کوچک نشان می دهد که یک سال تمرین ورزشی به حفظ یا افزایش قابلیت ارتجاعی جوانی عضله قلب در افرادی که علائم اولیه نارسایی قلبی را نشان می دهند، - ایسنا/خراسان رضوی نتایج یک تحقیق کوچک نشان می دهد که یک سال تمرین ورزشی به حفظ یا افزایش قابلیت ارتجاعی جوانی عضله قلب در افرادی که علائم اولیه نارسایی قلبی را نشان می دهند، کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیو اس نیوز، طبق نظر محققان که تحقیق جدید، این ایده که ورزش دارو است ، یک تغییر مهم در رویکرد، را تقویت می کند.

این تحقیق بر وضعیتی به نام نارسایی قلبی با کسر تخلیه مداوم متمرکز شده است که حدود نیمی از 6 میلیون نفر در ایالات متحده با نارسایی قلبی را تحت تاثیر قرار می دهد.

مشخصه آن افزایش سفتی ماهیچه قلب و فشارهای زیاد درون قلب حین ورزش است، این بیماری از زمانی که ایجاد می شود تا حد زیادی قابل درمان نیست و باعث خستگی، مایعات اضافی در ریه ها و پاها و تنگی نفس می شود.

دکتر بنجامین لوین، محقق ارشد این تحقیق می گوید: برخی آن را یکی از مهمترین بیماری های غیر قابل درمان در پزشکی قلب می دانند.

او استاد پزشک داخلی در مرکز پزشکی دانشگاه تگزاس امریکا و مدیر موسسه ورزش و پزشکی محیطی در تگزاس، هلث پرسبیتری دالاس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سفتی عضله قلب با ورزش مداوم

کاهش سفتی عضله قلب با ورزش مداوم