مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-25سياسي

مبارزه همه جانبه با فقر و محرومیت باید محور حرکت دولت سیزدهم باشد


مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: اصل دولت سیزدهم باید مبارزه همه جانبه با فقر و محرومیت باشد و همه مردم و ارکان نظام اسلامی باید دولت را یاری دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی ظهر شنبه در ویژه برنامه محرومیت زدایی هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا است که با تکیه بر ولایت فقیه و رابطه قلبی بین امام و امت مسیر و ارزش های عاشورا را احیا کرد و جبهه استکبار از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به مسئله ولایت و رابطه میان مردم و امامت است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس تداعی کننده مردم سالاری در حوزه دفاعی است و مردم برای دفاع همه جانبه به صحنه آمدند و حماسه های ماندگاری رقم زدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: مسیر دفاع مقدس مسیری الهی و ارزشمند و کاملاً مبتنی بر معنویت است و انسان هایی که خودشان را در این مسیر قرار دادند با همه وجود تلاش و مجاهدت کردند و تقدیم 230 هزار شهید در این دوران نشان از این مسئله دارد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان دست از دشمنی با انقلاب اسلامی برنداشتند و تنها شگردها تغییر پیداکرده چراکه دفاع مقدس با استکبار جهانی ثابت کرد دیگر توان و اجازه تعدی و تجاوز علیه ملت را با کار نظامی ندارند و دیگر نمی تواند با اقدام نظامی اهداف خود را پیش ببرد و درهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه همه جانبه با فقر و محرومیت باید محور حرکت دولت سیزدهم باشد

مبارزه همه جانبه با فقر و محرومیت باید محور حرکت دولت سیزدهم باشد