مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-25سياسي

کوتاهی در مکتوب کردن وقایع دفاع مقدس موجب تحریف آن می شود


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: اگر در مکتوب کردن وقایع دفاع مقدس کوتاهی کنیم دشمن به جای ما آن را تحریف می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: اگر در مکتوب کردن وقایع دفاع مقدس کوتاهی کنیم دشمن به جای ما آن را تحریف می کند.

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در مراسم رونمایی از 10 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس که امروز، سوم مهرماه، در کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت، اظهار کرد: خوشبختانه حرکت در مسیر آرمان های انقلاب لحظه ای دچار رکود و سکون نشده است.

ما پرقدرت تر از همیشه در راه شهیدان و آرمان های امام راحل(ره) در حال حرکت و خدمت هستیم و دفاع و حرکت در بطن آرمان های انقلاب همچنان باقی و جاری است.

وی با بیان اینکه ادبیات یکی از ظرفیت ها و تکنیک های اقتدار و اعتدال فرهنگ است، افزود: در واقع ادبیات دفاع از یک تفکر، نشر، آرمان و اهداف یک مکتب است.

ادبیات هنر بیان نیت ها است و آنچه که به عنوان اعتقادات با تکیه بر فرهنگ، باورها و یافته های دینی، انقلابی و ملی در نظر داریم با تکیه بر ادبیات بیان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی در مکتوب کردن وقایع دفاع مقدس موجب تحریف آن می شود

کوتاهی در مکتوب کردن وقایع دفاع مقدس موجب تحریف آن می شود