مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-25پزشكي

56 درصد گلستانی ها واکسن زدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون بالغ بر 56 درصد از جمعیت استان تاکنون حداقل یک دوز واکسن کرونا را تزریق کردند.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون بالغ بر 56 درصد از جمعیت استان تاکنون حداقل یک دوز واکسن کرونا را تزریق کردند.

دکتر عبدالرضا فاضل امروز (شنبه سوم مهرماه) در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: از حدود یک ماه گذشته سیر نزولی کرونا در استان آغاز شده و خوشبختانه همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 325 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 66 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری و 36 بیمار هم وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 36 بستری جدید در سطح استان داشتیم درحالی که در زمان پیک پنجم این تعداد به 400 نفر هم رسیده بود.

فاضل گفت: متأسفانه روز گذشته 3 هم استانی بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر گرگان و علی آبادکتول در وضعیت نارنجی، رامیان و بندر ترکمن در وضعیت آبی و مابقی شهرهای استان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصاً استفاده از ماسک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد گلستانی ها واکسن زدند

56 درصد گلستانی ها واکسن زدند