مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-25سياسي

آغاز بهار تعلیم و تربیت بیش از 35 هزار دانش آموز سلماسی


بیش از 35 هزار دانش آموز شهرستان سلماس در مقاطع مختلف تحصیلی، سال تحصیلی جدید را در شرایط کرونایی حاکم بر کشور و به تبع آن شهرستان سلماس آغاز کردند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: بیش از 35 هزار دانش آموز شهرستان سلماس در مقاطع مختلف تحصیلی، سال تحصیلی جدید را در شرایط کرونایی حاکم بر کشور و به تبع آن شهرستان سلماس آغاز کردند.

ایرج افراسیابی امروز 3 مهر در مراسم زنگ مهر و آغاز سالتحصیلی جدید ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس آن چه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت طلبانه سیدالشهدا(ع) همواره آمادگی انجام هر مأموریتی را دارند و در این رهگذر به فرمان امام خمینی(ره) با خلق حماسه های عظیم و به یادماندنی برگ های زرین افتخار را به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزودند.

افراسیابی بیان کرد : بیش از 35 هزار دانش آموز شهرستان سلماس در مقاطع مختلف تحصیلی، سال تحصیلی جدید را در شرایط کرونایی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهار تعلیم و تربیت بیش از 35 هزار دانش آموز سلماسی

آغاز بهار تعلیم و تربیت بیش از 35 هزار دانش آموز سلماسی