مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-25سياسي

طرف مقابل ایران در جنگ تحمیلی مستکبران جهان بودند


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه ایران در 8 سال دفاع مقدس در مقابل همه ی کشورهای مستکبر جهان ایستاد، گفت: ضعف استکبار در مقابل ایران نتیجه سال های دفاع مقدس است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: ضعف و زبونی استکبار نتیجه هشت سال دفاع مقدس بود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به چرایی گرامیداشت سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، گفت: در 8 سال دفاع مقدس ذره ای از خاک ایران را از دست ندادیم و بخشی را هم اضافه نکردیم؛ اما علت اینکه بعد از هشت سال جنگ و مقاومت، پایان آن را جشن گرفتیم به دلیل این بود که توانستیم همه چیز را حفظ کنیم اما دشمن نتوانست به اهداف خود برسد و در پایان به ضعف و زبونی رسید.

وی اضافه کرد: هشت سال با عراق جنگیدیم و یک وجب از خاک خود را از دست ندادیم؛ درواقع دشمن به اهداف خود نرسید اما ما به اهداف خود که همان حفظ و نگاه داشت خاک ایران اسلامی بود، رسیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین نوری اظهار کرد: مردم مسلمان ایران در برابر استکبار انقلاب کرده و آن را به پیروزی رسانده بودند؛ علاوه بر این انقلاب اسلامی ایران حرکت و جریانی را به وجود آورده بود که استکبار از آن می ترسید؛ به همین دلیل دشمن مستکبر طمع کرد تا با استفاده از جنگ و حز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرف مقابل ایران در جنگ تحمیلی مستکبران جهان بودند

طرف مقابل ایران در جنگ تحمیلی مستکبران جهان بودند