مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-25حوادث

دستگیری اعضای اصلی باند سارقان مسلح طلافروشی ها در غرب تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در عملیاتی مشترک با پلیس استان البرز و تهران بزرگ، 2 عضو اصلی باند سارقان مسلح طلافروشی های شهریار و اسلامشهر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های نافرجام مسلحانه طلافروشی های شهرستان های شهریار و اسلامشهر در مرداد و شهریور ماه سال جاری، اقدامات همه جانبه ای در جهت شناسایی ودستگیری سارقان مسلح در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی های اطلاعاتی صورت گرفته و اقدامات میدانی انجام شده با توجه به شیوه و شگرد سارقان مسلح با سارقان مسلح طلافروشی های سال گذشته غرب استان تهران و درپی دستگیری یکی از متهمان پرونده توسط پلیس آگاهی استان البرز، ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران طی تعامل با پلیس آگاهی استان البرز و تهران بزرگ و بازجویی از متهم دستگیر شده، سرنخی از سرشبکه اصلی این باند مسلح بدست آوردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در ادامه تحقیقات میدانی و بررسی اطلاعاتی، نقش مستقیم فردی به عنوان عضو اصلی باند سرقت های مسلحانه سال گذشته در سرقت های نافرجام سال جاری در اسلامشهر و شهریار محرز شده و با رصد شبانه و تعقیب و مراقبت، متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای اصلی باند سارقان مسلح طلافروشی ها در غرب تهران

دستگیری اعضای اصلی باند سارقان مسلح طلافروشی ها در غرب تهران