مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-25اقتصادي

ورود تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله تست قرار دارد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله تست قرار دارد.

محمدرضا کرمی نژاد در جلسه بررسی پروژه های آب و فاضلاب خوزستان که امروز، سوم مهرماه با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: قرارداد قرارگاه خاتم برای اجرای طرح های فاضلاب استان از 28 تیرماه امسال منعقد شد و این قرارگاه از اوایل مردادماه آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر قرارگاه در چهار جبهه کاری از جمله احداث میکروتونل، ایستگاه های پمپاژ و همچنین اجرای خطوط، فعال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار شده است و اکنون در مرحله تست قرار دارد.

کرمی نژاد با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز ظرفیت تصفیه 112 هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز دارد، ادامه داد: در حال حاضر این تصفیه خانه 26 هزار متر مکعب فاضلاب دریافت کرده و در مرحله تست قرار دارد.

وی با اشاره به ریزش شبکه های فاضلاب در برخی از نقاط عنوان کرد: به کمک 33 شرکت پیمانکاری در قالب 30 قرارداد، نقاط ریزشی فاضلاب اهواز در حال اصلاح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار

ورود تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز به مدار