مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-25اقتصادي

به هم ریختگی بازار برنج میراث دولت گذشته/پیشنهاد برای تنظیم بازار اعلام شد


رییس انجمن وارد کنندگان برنج با ارسال نامه به مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت، به هم ریختگی بازار برنج را میراث دولت قبل دانست و پیشنهاداتی برای تنظیم بازار این محصول ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن وارد کنندگان برنج، عباس توکلی رییس انجمن با ارسال نامه به معاون اول رییس جمهور و مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت، به هم ریختگی بازار برنج را میراث دولت قبل دانست و پیشنهاداتی برای تنظیم بازار این محصول ارائه کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: درپی به هم ریختگی تنظیم بازار محصولات کشاورزی به ارث رسیده از قبل در خصوص افزایش قیمت برنج ایرانی و شائبه کمبود و گرانی برنج خارجی تأمین دومین کالای استراتژیک کشور وآثار منفی آن و همچنین بی تأثیر بودن آن در کنترل افزایش قیمت های برنج پرداخته شد.

با ارجاع نامه به شرکت محترم مادرتخصصی  بازرگانی دولتی ایران و پاسخ آنان طی نامه شماره 78548/2 مورخ 23/06/1400( تصویر پیوست ) سیاست یک بام و دو هوا را وظیفه حاکمیتی تعبیر کرده و خود را محق می داند از این فرصت که تهدید برای کشور است استفاده کرده و برنج های خود را در شرایط انحصاری به فروش برساند و بلافاصله برای جایگزین کردن هزاران تن در بازار جهانی حضور یابد ؟!! در ادامه نامه تاکید شده است: بخش خصوصی با حضور در تأمین امنیت غذای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هم ریختگی بازار برنج میراث دولت گذشته/پیشنهاد برای تنظیم بازار اعلام شد

به هم ریختگی بازار برنج میراث دولت گذشته/پیشنهاد برای تنظیم بازار اعلام شد