مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-25اقتصادي

کدام جوان با 4 میلیون تومان در خط تولید کار می کند؟


یک مقام کارگری بر لزوم تدوین قانونی کامل و جامع در حوزه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تاکید کرد و گفت: کارهای غیرمولد به قدری در کشور رایج شده که جوانان حاضر نیستند با چهار میلیون تومان حقوق در خط تولید کار کنند و کار در بخشهای غیر تولیدی راحت تر و کم دردسرتر است.

- یک مقام کارگری بر لزوم تدوین قانونی کامل و جامع در حوزه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تاکید کرد و گفت: کارهای غیرمولد به قدری در کشور رایج شده که جوانان حاضر نیستند با چهار میلیون تومان حقوق در خط تولید کار کنند و کار در بخشهای غیر تولیدی راحت تر و کم دردسرتر است.

علی اصلانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار ابراز عقیده کرد و گفت: این طرح می تواند در تقویت فضای کسب و کار کشور موثر باشد به شرط آنکه طرحی جامع و کارشناسی شده باشد و زیربناها را اصلاح کند.

وی ادامه داد: اگر همه کارآفرینان و صاحبان کسب و کار را تشویق کنیم که در مدت فرضا شش ساعت مجوز بدهیم آیا برای موانع دیگر تولید و کسب و کار راهکاری دیده ایم؟ در حال حاضر قیمتها در بازار ثبات ندارد و دلار دو نرخی است.

کمبود مواد اولیه داریم و بحث قوانین کار و امنیت شغلی نیروهای کار، دارایی و تامین اجتماعی هم مطرح است و از طرفی با معضل قاچاق کالا روبه رو هستیم لذا مجلس اگر می خواهد چنین طرحی را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام جوان با 4 میلیون تومان در خط تولید کار می کند؟

کدام جوان با 4 میلیون تومان در خط تولید کار می کند؟